ABA in sistem ambulatoriu
Acest serviciu oferă programe de terapie specifică cognitiv-comportamentală și educațională copiilor ai căror părinți se adresează cu solicitare în acest sens, acoperind o gamă largă de tulburări de dezvoltare (tulburări din spectrul autist, tulburări multisistemice de dezvoltare, ADHD, tulburări de comportament social, tulburări de comunicare socială, anxietate și fobii etc). Ședințele de terapie pot fi individuale și de grup, în funcție de obiectivele stabilite pentru fiecare client în parte.
Programele de terapie specifică vizează:
- Analiza funcțională a comportamentelor problemă și intervenția comportamentală specifică;
- Însușirea/dezvoltarea abilităților de bază de învățare, comunicare și limbaj;
- Informarea/instruirea familiilor cu privire la specificul tulburărilor de dezvoltare, la tabloul clinic al tulburărilor, la metodologia și principiile intervenției terapeutice comportamentale, realizata în discuții libere individuale/de grup sau prin intermediul materialelor scrise sau în format electronic.
Terapia de grup se concentrează asupra abilităților esențiale de care orice copil are nevoie pentru a interacționa adecvat atât cu cei de aceeași vârstă cât și cu adulții. Sunt vizate abilitățile de joc și interacțiune socială, de comunicare/conversație, dar și abilități mai complexe, de reglare a comportamentelor afectiv/emoționale, de reducere a anxietății în situațiile de grup. Copiii sunt împărțiți pe grupe de vârstă, dar și în funcție de nivelul de dezvoltare a abilităților sociale, de comunicare și afectiv/emoționale.
Numărul ședințelor de terapie este variabil (între 1 și 10 pe săptămână) în funcție de nivelul copilului și opțiunea părinților. Se recomandă acest mod de intervenție în urma evaluării psiho-comportamentale luând în considerare aspecte precum: gradul de severitate al tulburării, nivelul de dezvoltare a comportamentelor adaptative, nivelul de dezvoltare a comunicării, abilitățile primare de învățare și limbaj și capacitatea de implicare a familiei.
Numărul beneficiarilor acestui serviciu este variabil în funcție de dinamica solicitărilor.
În momentul intrării unui copil nou pe acest serviciu se realizează evaluarea inițială, în urma căreia se întocmește planul de intervenție personalizat al beneficiarului. Evaluările periodice se întocmesc la 6 luni.
Simona Anton
Psiholog, Psihoterapeut, BCBA
George Nemtanu
Psiholog, Psihoterapeut
Cristina Nadă
Psiholog, Terapeut ABA
Marina Baciu
Terapeut ocupațional, Terapeut ABA
Isabela Georgiana Bostan
Terapeut ocupațional, Terapeut ABA
Cristina Belțic
Psiholog, Terapeut ABA
Maria Mirabela Creangă
Terapeut ocupațional , Terapeut ABA
Mihaela Chelaru
Psiholog, Terapeut ABA
Andreea Palade
Asistent social, Terapeut ABA
Andra Florina Buricatu
Terapeut ocupațional , Terapeut ABA
Alessia Iștoc
Psiholog, Terapeut ABA
ABA in sistem ambulatoriu
Acest serviciu oferă programe de terapie specifică cognitiv-comportamentală și educațională copiilor ai căror părinți se adresează cu solicitare în acest sens, acoperind o gamă largă de tulburări de dezvoltare (tulburări din spectrul autist, tulburări multisistemice de dezvoltare, ADHD, tulburări de comportament social, tulburări de comunicare socială, anxietate și fobii etc). Ședințele de terapie pot fi individuale și de grup, în funcție de obiectivele stabilite pentru fiecare client în parte.
Programele de terapie specifică vizează:
Terapia de grup se concentrează asupra abilităților esențiale de care orice copil are nevoie pentru a interacționa adecvat atât cu cei de aceeași vârstă cât și cu adulții. Sunt vizate abilitățile de joc și interacțiune socială, de comunicare/conversație, dar și abilități mai complexe, de reglare a comportamentelor afectiv/emoționale, de reducere a anxietății în situațiile de grup. Copiii sunt împărțiți pe grupe de vârstă, dar și în funcție de nivelul de dezvoltare a abilităților sociale, de comunicare și afectiv/emoționale.
Numărul ședințelor de terapie este variabil (între 1 și 10 pe săptămână) în funcție de nivelul copilului și opțiunea părinților. Se recomandă acest mod de intervenție în urma evaluării psiho-comportamentale luând în considerare aspecte precum: gradul de severitate al tulburării, nivelul de dezvoltare a comportamentelor adaptative, nivelul de dezvoltare a comunicării, abilitățile primare de învățare și limbaj și capacitatea de implicare a familiei.
Numărul beneficiarilor acestui serviciu este variabil în funcție de dinamica solicitărilor.
În momentul intrării unui copil nou pe acest serviciu se realizează evaluarea inițială, în urma căreia se întocmește planul de intervenție personalizat al beneficiarului. Evaluările periodice se întocmesc la 6 luni.
0726064189
0744474554
0751185899